fredag den 14. september 2012

Barselsgave tjek!

Så er de sidste gaver på plads til min kære kusines lille prinsesse.
Jeg har lavet et sæt tøj, et sæt sengetøj og da jeg jo er Neonatal sygeplejerske så skulle der jo følge en rede krans med, som hun kan svøbe den lille i. At mærke sine omgivelser giver spædbørn tryghed og en roligere søvn, jeg håber den vil hjælpe lillepigen til at sove lidt bedre end hendes storebror gjorde, da han var spæd.
Min kusine er et unikt menneske, et af de få som altid tænker på andre og altid ser det bedste i alle. Da vi gik i skole husker jeg at jeg var meget stolt af hende, hun var vellidt af alle og besidder også den dag i dag en utrolig rummelighed.
Jeg er så spændt og glad på hendes vegne... Kan næsten ikke vente med at aflevere gaven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar